Новини

  • 18.01.2016
    Пам'ятка для вимушених переселенців
    Згідно з офіційною статистикою Міністерства соціальної політики, в Україні зареєстровано 1684815 вимушених переселенців із зони АТО та Криму. 
    Багато з них, виїжджаючи з окупованих територій, не знають про свої права та обов'язки.

    Щомісячна грошова допомога 

    Жителі АР Крим, а також окупованих районів Донецької та Луганської областей мають право на отримання щомісячної грошової допомоги від держави. Вона становить:
    - Для непрацездатних осіб (пенсіонерів, дітей) - 884 грн на одну людину (члена сім'ї); 
    - Для інвалідів - прожитковий мінімум для осіб, які втратили працездатність (в 2016 році - 1074 грн); 
    - Для працездатних осіб - 442 грн на одну людину (члена сім'ї). 

    При цьому загальна сума допомоги на сім'ю, яку розраховують як суму розмірів допомоги на кожного члена сім'ї, не може перевищувати 2 400 грн. Період виплати щомісячної грошової допомоги не перевищує 6 місяців. Після закінчення цього терміну необхідно заново подавати заяву, де вказати про відсутність змін, які впливають на призначення грошової допомоги. У наданні такої допомоги можуть відмовити в наступних випадках:
    - Будь-який з членів сім'ї має у володінні житлове приміщення, розташоване в регіонах інших, ніж тимчасово окупована територія України та райони проведення АТО; 
    - У володінні сім'ї знаходиться два або більше транспортних засобів (легкові машини, автобуси, вантажівки); 
    - Будь-який з членів сім'ї має на депозитному банківському рахунку кошти у сумі, що перевищує 10-кратний розмір прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб (в 2016 році відповідна планка становить тисячі триста сімдесят вісім грн.). 

    Для отримання грошової допомоги необхідно оформити «довідку переселенця» в Управлінні праці та соціального захисту населення за місцем тимчасового проживання. З документів з собою необхідно мати лише паспорт громадянина України. Далі з цією довідкою, яка видається на місці, потрібно звернутися в «Ощадбанк» для відкриття поточного рахунку (безкоштовно), куди і буде перераховуватися грошова допомога. 

    Житлові субсидії 

    Переселенці, які виїхали на підконтрольну української влади територію і знімають житло, мають право на отримання субсидій, а з 1 жовтня 2015 Кабінет міністрів України спростив цю процедуру. 

    Субсидії - це допомога держави в оплаті житлово-комунальних послуг і на них мають право абсолютно всі громадяни України, незалежно від прописки, віку, розміру квартири або будинку і так далі. На розмір субсидії впливає тільки рівень доходу. Окремих законів або нормативно-правових актів для нарахування субсидій внутрішньо переміщеним особам немає, тому для них діють загальні правила, про які багато хто не знає. 

    Раніше для нарахування субсидій для тих, хто орендує житло, необхідно було реєструватися в ньому і переоформляти особисті рахунки на ім'я орендаря. Зараз же достатньо тільки договору оренди. 
    Крім договору про оренду, необхідно заповнити заяву та декларацію про доходи (із зазначенням доходів усіх, хто фактично проживає у квартирі). Інші документи (довідка про доходи, з податкової, медичні довідки, про несудимість і так далі) від заявника вимагати забороняється. 
    Бланки заяви та декларації, а також приклади їх заповнення, можна знайти на сайті Міністерства соціальної політики в розділі «Все про житлові субсидії»

    У нарахуванні субсидій можуть відмовити у разі вчинення одноразової оплати за останні 12 місяців, сума якої перевищує 50000 гривень. Це стосується покупки земельної ділянки, квартири (будинку), автомобіля, транспортного засобу (механізму), будівельних матеріалів, інших товарів довгострокового вжитку або оплати послуг з будівництва, ремонту квартири (будинку) або автомобіля, транспортного засобу (механізму), телефонного (в тому числі мобільного) зв'язку, крім житлово-комунальних послуг у межах соціальної норми житла та соціальних нормативів користування житлово-комунальними послугами та медичних послуг, пов'язаних із забезпеченням життєдіяльності. 

    Субсидія призначається строком на 12 місяців (а не тільки на опалювальний сезон), після чого продовжується автоматично. 

    Додаткову інформацію про нарахування субсидій можна дізнатися за телефоном гарячої урядової лінії: 0-800-507-309. 

    Право на безкоштовне і пільгове житло 

    Згідно комплексної державної програми з підтримки переселенців (затверджена постановою Кабміну від 16 грудня 2015 № 1094), одним із завдань на 2016-2017 рік є забезпечення права внутрішньо переміщених осіб на житло. Зокрема, планується створення реєстру об'єктів нерухомості (незавершеного будівництва, кинутих житлових будинків, котеджних містечок і так далі, модульних будівель для тимчасового проживання), напрацювання моделей надання їх в оренду на пільгових умовах, а також створення соціального житлового фонду у містах (гуртожитки) для надання в оренду переселеним громадянам на пільгових умовах. 

    Відповідно до закону «Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб», держава зобов'язана надавати переселенцям безкоштовне житло у тимчасове користування (оплачуються тільки комунальні послуги), проте вирішувати цю проблему на практиці можуть тільки місцеві влади, які мають формувати спеціальний фонд житла (санаторії, будинки відпочинку, готелі, гуртожитки і так далі), де можуть жити переселенці. Але виходячи з реальної практики, ця норма закону практично не виконується. Місцеві органи влади просто посилаються на відсутність вільного житла і радять звертатися в громадські та благодійні організації. 

    На сайті Міністерства соціальної політики, крім гарячої урядової лінії, по будь-яких питань переселенцям рекомендують звертатися в Міжвідомчий координаційний штаб.
  • 14.01.2016
    Прес-реліз

    ПРЕС-РЕЛІЗ


    Між Центром перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників юстиції та Фондом державного майна України укладена угода про співпрацю щодо професійної підготовки оцінювачів. Метою співпраці ФДМУ та Центру є забезпечення професійної підготовки та підвищення кваліфікації оцінювачів, для виконання робіт з оцінки майна на високому кваліфікаційному рівні, відповідно до вимог чинного законодавства України.

  • 18.12.2015
    Семінар з питань надання додаткових повноважень нотаріусам
    18, 21 грудня 2015 року

        Центром перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників юстиції Міністерства юстиції України спільно з Головним територіальним управлінням юстиції у Київській області буде проведено семінар для нотаріусів та помічників приватних нотаріусів Київської області та м. Києва з питань надання додаткових повноважень нотаріусам у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та державної реєстрації бізнесу.
  • 08.12.2015
    Комітету Верховної Ради з питань правової політики та правосуддя
    Фахівці Центру отримали запрошення від Комітету Верховної Ради з питань правової політики та правосуддя на обговорення законопроектів у сфері юстиції та права.
     
  • 20.11.2015
    СЕМІНАР У ІВАНО-ФРАНКІВСЬКУ

    19 - 20 листопада 2015 року

       З 19 по 20 листопада 2015 року   Центром перепідготовки  та підвищення кваліфікації працівників юстиції для нотаріусів та  помічників нотаріусів проведено семінар з актуальних питань нотаріату та фінансового моніторингу. В роботі семінару прийняли участь доктор юридичних наук, професор, заслужений діяч науки і техніки України Фріс Павло Львович , доцент кафедри цивільного права, кандидат юридичних наук, доцент Зозуляк Ольга Ігорівна, головний спеціаліст департаменту з питань нотаріату МЮ Васянович Анжела Анатоліївна, приватний нотаріус Івано-Франківського міського нотаріального округу  Кіцула Оксана Михайлівна.

  • 20.11.2015
    Порядок вчинення окремих видів нотаріальних дій. Зміни в чинному законодавстві та нотаріальна практика
    16 - 20 листопада 2015 року

    У Центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників юстиції 16 – 20 листопада 2015 року  відбувся тематичний короткостроковий семінар з групою приватних нотаріусів (стаж роботи до 3-х років) на тему «Порядок вчинення окремих видів нотаріальних дій. Зміни в чинному законодавстві та нотаріальна практика»

  • 02.11.2015
    Порядок вчинення окремих видів нотаріальних дій. Зміни в чинному законодавстві та нотаріальна практика

    26 - 30 жовтня 2015 року

    У Центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників юстиції 26-30 жовтня 2015 року  відбувся тематичний короткостроковий семінар з групою нотаріусів державних нотаріальних контор на тему «Порядок вчинення окремих видів нотаріальних дій. Зміни в чинному законодавстві та нотаріальна практика». Метою семінару є  оновлення та розвиток умінь і знань, необхідних для ефективного вирішення завдань професійної діяльності  органів нотаріату. 


  • 23.10.2015
    Семінар у Одесі
    23 жовтня 2015 року


      Центром підвищення кваліфікації міністерства юстиціі України спільно Головним територіальним управлінням юстиціі в Одеський області для нотаріусів регіона проведено семінар щодо розширення повноважень нотаріусів у сфері державної реєстрації майнових прав на нерухомість та реєстрації бізнеса.
  • 22.10.2015
    НОВЕЛИ АНТИКОРУПЦІЙНОГО ЗАКОНОДАВСТВА

    20 жовтня 2015 року в Центрі ППКПЮ пройшов плановий постійно діючий семінар для працівників юридичних служб міністерств, інших центральних органів виконавчої влади на тему «Особливості розгляду справ в судах загальної юрисдикції за участю представників центральних органів виконавчої влади».


    Семінар відвідали державні службовці - працівники юридичних служб міністерств, інших центральних органів виконавчої влади.

  • 20.10.2015
    Вітаємо колег!
                     Відповідно до «Порядку підвищення кваліфікації нотаріусів, консультантів державних нотаріальних контор, державних нотаріальних архівів, помічників приватних нотаріусів» повний навчальний курс: «Актуальні питання нотаріату та нотаріальної діяльності»
  • 20.10.2015
    Актуальні питання нотаріату та нотаріальної діяльності. Нотаріальне діловодство. Архівна справа.

    В період з 19 по 20 жовтня 2015 року Центром перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників юстиції було проведено семінар в     м. Івано-Франківськ для нотаріусів, помічників приватних нотаріусів, консультантів державних нотаріальних контор в кількості 37 осіб на тему: «Актуальні питання нотаріату та нотаріальної діяльності. Нотаріальне діловодство. Архівна справа. Робота з Єдиними та Державними реєстрами».


  • 20.10.2015
    Проблемні питання організації діяльності арбітражних керуючих. Зміни в діючому законодавстві .

    З 15 по 17 жовтня 2015 року Центром перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників юстиції було проведено семінар для арбітражних керуючих на тему: «Проблемні питання організації діяльності арбітражних керуючих. Зміни в діючому законодавстві .»

  • 18.10.2015
    Актуальні питання нотаріату та нотаріальної діяльності. Нотаріальне діловодство. Архівна справа.

    15 жовтня 2015 року Центром перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників юстиції було проведено семінар для нотаріусів, помічників приватних нотаріусів, консультантів державних нотаріальних контор на тему: «Актуальні питання нотаріату та нотаріальної діяльності. Нотаріальне діловодство. Архівна справа. Робота з Єдиними та Державними реєстрами».

  • 12.10.2015
    Почався семінар

    «Неможливо вдосконалюватись особисто,

    не звертаючи уваги на вдосконалення інших»

    12 жовтня 2015 року у Центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників юстиції Міністерства юстиції України розпочався позаплановий тематичний короткостроковий авторський семінар з проблемних питань організації архівної справи та доступу до архівної інформації відомого американського викладача-вченої.

    На семінар було запрошено представників архівних установ України та викладачів архівознавчих дисциплін вищих навчальних закладів України.

    Участь у семінарі безкоштовна.

    Відкрила семінар директор Центру, заслужений юрист України, доктор юридичних наук Катерина Чижмарь. Вона наголосила на важливості проведення зазначеного семінару та зазначила: «Згідно з чинним положенням про  Державну архівну службу, діяльність цього центрального органу виконавчої влади спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через міністра юстиції. Умовою ефективності діяльності будь-якого державного органу є постійне оновлення знань його співробітників, систематичне забезпечення підвищення кваліфікації  учасників професійного середовища,  вивчення зарубіжного досвіду у відповідній сфері життєдіяльності суспільства. Співробітники архівних установ ситуативно підвищують свою кваліфікацію як державні службовці в Національній академії державного управління при Президентові України; як працівники сфери, пов’язаної з культурою, у Державній академії керівних кадрів культури і мистецтв та інших навчальних закладах. 

    Із огляду на відсутність спеціального закладу  для підвищення кваліфікації працівників архівних установ, Центр підвищення кваліфікації працівників юстиції  розпочинає серію авторських семінарів підвищення кваліфікації, лекторами на яких будуть відомі в світі вчені. Слухачі отримають відповідні сертифікати про підвищення кваліфікації.

    Перший семінар підготовлено за дієвого сприяння Посольства США в Україні» та за підтримки Державної архівної служби України.  Катерина Чижмарь висловила подяку в організації семінару Труді Хаскамп Петерсон, відомому американському викладачу-вченій, консультанту з архівної справи й сертифікованому архівісту, Валорі Лі, аташе Посольства США в Україні, Міністерству юстиції України, Тетяні Барановій, голові Державної архівної служби України, Матяш Ірині Борисівні, українському науковцю у галузі архівознавства, біографістики, джерелознавства, доктору історичних наук, професору, заслуженому діячу науки і техніки України, провідному науковому співробітнику Інституту історії України Національної академії наук України, а також Пашковій Валентині Степанівні, доктору історичних наук, доценту, професору, заслуженому працівнику культури України, директору Центру інформаційних ресурсів Посольства США в Україні.

    Підсумовуючи результати першого дня лекцій Катерина Іванівна висловила сподівання на те, що проведення таких спільних заходів за участю фахівців міжнародного рівня, стане доброю традицією у навчальному закладі післядипломної освіти Міністерства юстиції України. 

    Наостанок, учасники семінару, обмінюючись враженнями наголосили на важливості та актуальності проведення таких семінарів.

    Наталія Василівна Маковська – заслужений працівник культури, кандидат історичних наук, директор Центрального державного архіву вищих органів влади та управління України: «Сьогодні піднята дуже актуальна та цікава тема. Труді Х. Петерсен надзвичайно кваліфікований викладач. Я вважаю, що такі семінари є важливим досвідом і їх проведення є доцільним».

    Алла Миколаївна Киридон – директор Державної наукової установи «Енциклопедичне видавництво», доктор історичних наук, професор: «Корисно послухати думку фахівця архівної установи з іншої країни. Подібні зустрічі необхідні для корегування власного досвіду архівної справи, обміну думками. Цікавим є аналіз міжнародних практик».

    Лілія Григорівна Білоусова – кандидат історичних наук, заступник директора Державного архіву Одеської області: «Сьогодні лише перший день семінару, проте вже можна робити висновки щодо важливості проведення таких заходів. Це захід спрямований для ознайомлення з досвідом роботи наших зарубіжних колег. На сьогодні виникають проблеми у доступі. Окрім того, лекцію читає висококваліфікований та авторитетний викладач. Проведення таких семінарів повинно стати практикою».

    Лариса Леонідівна Левченко – доктор історичних наук, директор Державного архіву Миколаївської області: «Дуже цікава та корисна інформація по роботі архівів. Я задоволена семінаром. Початок семінару мені сподобався. Порушено актуальну тему доступу до архівів, розкрито принципи доступу, наведені приклади з міжнародної практики. Це є важлива тема для України, оскільки в нашій країні відбуваються процеси відкриття архівів репресивних органів влади комуністичного періоду, архіви є важливою складовою соціально-правового захисту громадян. Подумки ми проводимо паралелі із наведеними прикладами та тією ситуацією, що маємо із доступом до архівів в Україні; усвідомлюємо спільні проблеми; який шлях ми пройшли і що ще потрібно зробити. Труді Петерсон у питаннях доступу є фахівцем найвищого рівня, вона має досвід роботи в різних країнах та Міжнародній Раді архівів, відтак почути її коментар щодо принципів доступу до архівів надзвичайно важливо».

    Надія Дмитрівна Буценко – директор Державного архіву Донецької області: «Було цікаво почути те, що в нас робиться у міжнародній практиці. Ще сподобалось, що детально подана інформація, бо іноді не на все звертаємо увагу під час повсякденної роботи». 

    В ході семінару

    1012151032a.jpg

    1012151059.jpg

    1012151049.jpg

    1012151047b.jpg

    1012151045d.jpg

    1012151043a.jpg

    1012151040b.jpg

    1012151032b.jpg

    1012151038a.jpg


  • 06.10.2015
    Привітання

    Колектив Центру перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників юстиції

    Міністерства юстиції України вітає директора Центру

    Катерину Іванівну Чижмарь, яка на підставі наказу Міністерства освіти і науки України від 29.09.2015 року N988 "Про затвердження рішень Атестаційної колегії Міністерства щодо присудження наукових ступенів і присвоєння вчених звань від 29.09.2015 року" отримала Диплом Доктора юридичних наук.


    Шановна Катерино Іванівно!

          Прийміть наші щирі вітання та побажання невпинного руху вперед, нових професійних злетів та яскравих звершень.

          Ваші професіоналізм, значний досвід, лідерські якості та повна відданість обраній справі завоювали щирі повагу та любов до Вас з боку колег та однодумців. Тож нехай ці риси й  надалі лишаються міцною запорукою Вашої змістовної та багатогранної роботи.

          Від щирого серця бажаємо Вам успіхів  у здійсненні всіх планів та починань! Нехай Ваші жіночність та цілеспрямованість ніколи не полишають Вас, а кожен Ваш день буде сповнений сонця та радості. Зичимо добра, щастя, благополуччя та подальших зростань у Вашій відповідальній роботі!


  • 22.09.2015
    Меморандум про співробітництво

    18 вересня 2015 року між Центром перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників юстиції та Закладом післядипломної освіти "Центром перепідготовки та підвищення кваліфікації органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій" було підписано Меморандум про співробітництво.
  • 14.09.2015
    «Новели у законодавстві з питань здійснення виконавчого провадження», «Проблемні питання пов’язані з роботою в системі електронних торгів арештованим майном»
    09 вересня 2015 року
        З метою оновлення та розвитку знань і умінь, необхідних для ефективного вирішення завдань професійної діяльності державних службовців, 09 вересня 2015 року в Центрі ППКПЮ пройшов Тематичний короткостроковий семінар (відеоконференція) для державних службовців V категорії посад - начальників відділів примусового виконання рішень управлінь державної виконавчої служби Головних територіальних управлінь юстиції в областях та місті Києві  на тему: «Новели у законодавстві з питань здійснення виконавчого провадження», «Проблемні питання пов’язані з роботою в системі електронних торгів арештованим майном».
  • 14.09.2015
    «Актуальні питання нотаріату та нотаріальної діяльності. Проблемні питання спадкового права в нотаріальній практиці»

    10 – 11 вересня 2015 року

         Центром перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників юстиції проведено 10 – 11 вересня 2015 року в м. Івано-Франківську тематичний короткостроковий семінар з групою нотаріусів та помічників нотаріусів на тему «Актуальні питання нотаріату та нотаріальної діяльності. Проблемні питання спадкового права в нотаріальній практиці».

  • 04.09.2015
    «Проблемні питання щодо вчинення окремих видів нотаріальних дій. Зміни в чинному законодавстві і нотаріальна практика»
         31 серпня - 4 вересня 2015 
         У Центрі перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників юстиції 31 серпня – 4 вересня 2015 року  відбувся тематичний короткостроковий семінар з групою нотаріусів та помічників нотаріусів на тему «Проблемні питання щодо вчинення окремих видів нотаріальних дій. Зміни в чинному законодавстві і нотаріальна практика».
  • 31.08.2015
    Надання додаткових повноважень нотаріусам у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та державної реєстрації бізнесу

    25 вересня 2015 року 

    Центром перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників юстиції Міністерства юстиції України буде проведено у м. Львові семінар для нотаріусів та помічників приватних нотаріусів Волинської, Львівської, Рівненської та Тернопільської областей з питань надання додаткових повноважень нотаріусам у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та державної реєстрації бізнесу.

     Семінар буде проводитись в актовій залі готелю "Гетьман" за адресою: м.Львів, вул. В.Великого, 50.

    Питання семінару:

     

    1. Окремі аспекти державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, розширення повноважень нотаріусів щодо державної реєстрації бізнесу в розрізі законопроектів «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» та «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» (реєстраційні 
    №№ 2982, 2983 від 02.06.2015).

     

    Доповідач: Нікітін Володимир Вікторович – головний спеціаліст відділу розгляду звернень та контролю з питань державної реєстрації Управління державної реєстрації речових прав на нерухоме майно Департаменту державної реєстрації Міністерства юстиції України;

     

    2. Проблемні питання застосування правил вчинення нотаріальних дій та правил ведення нотаріального діловодства.

     

    Доповідач: Бурдальова Інна Вячеславівна - головний спеціаліст відділуорганізаційного забезпечення та контролю у сфері нотаріату Департаменту з питань нотаріату та банкрутства Міністерства юстиції України

     

    3. Правові проблеми набуття права власності на земельні ділянки.

     

    Доповідач: Федорович Володимир Іванович – доцент кафедри трудового та екологічного права Львівського національного університету імені Івана Франка, к.ю.н.

     

    Вартість навчання - 420 грн. 00 коп., у тому числі 70 грн. ПДВ.

    Реквізити для оплати: р/р 31259201116479 ГУ ДКCУ у м. Києві

    МФО: - 820019; ЄДРПОУ: - 26195879.

    Одержувач: ЦППКПЮ (Центр перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників юстиції).

    Призначення платежу: участь у семінарі 25.09.15 П.І.Б.

     

    Більш детальна інформація за тел. 486-17-39


Новини 61 — 80 з 103
Початок | Поперед. | 2 3 4 5 6 | Наст. | Кінець Всі

prezident.jpgvry.jpgmin_just-1.jpgkabmin-1.jpgnotar_palata.jpgzakonodavstvo.jpg